Van Keeken Schoenen

Menu
winkelwagen winkelwagen(0)

Overzicht winkelwagen


Totaal: € 0,00
Overzicht Afrekenen

bestellen bij Van Keeken

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Maak een voorselectie van schoenen die u wilt bekijken. Gebruik hiervoor de tabbladen en de navigatie waarmee u de selectie kunt verkleinen. Door op de afbeelding van een schoen te klikken ontvangt u meer informatie van de betreffende schoen. Klik op de maat die u wilt bestellen. Vervolgens kunt u kiezen uit 2 opties “in winkelmandje” ofwel “zet op verlanglijst”.

Kiest u voor "in winkelmandje", dan kunt u verder gaan met bestellen of verder winkelen. Kiest u voor “bestellen” dan komt u in een scherm waarbij u een account kunt aanmaken indien u nog geen klant bent. Bent u al klant dan kunt u uw emailadres en wachtwoord opgeven en dan kunt u inloggen. Als u een account hebt aangemaakt kunt u verder gaan met de bestelling. Vervolgens komt u weer in uw bestelscherm en kunt u uw gegevens en bestelling controleren. Daarna gaat u “naar betalen”en kunt u uw betaalwijze kiezen. U kunt kiezen uit 3 opties:

·     Betalen met iDEAL (internetbankieren). Met iDEAL kunt u betalen via uw eigen bank. U rekent dan af binnen uw vertrouwde internetbankieromgeving. Dit is vertrouwd, veilig en gemakkelijk. U kunt direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich hiervoor hoeft aan te melden. (Zo werkt het: Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO Bank, Rabobank, SNS Bank, Fortis Bank, ING Bank of Friesland Bank, dan kunt u gebruik maken van iDEAL. U plaatst de bestelling in het winkelmandje en u kunt vervolgens de bestelwijze kiezen. U kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDEAL. U kiest dan uw bank en u wordt doorgelinkt naar uw eigen internetbankieromgeving waar uw betaling klaarstaat. U vult de ontbrekende gegevens in en doet de betaling. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven en van Keeken schoenen krijgt bericht dat de bestelling is betaald. Zodra de iDeal bevestiging door ons is ontvangen zal de bestelling (indien dit zichtbaar is voor 16.00 uur) door de pakketdienst worden opgehaald en zo spoedig mogelijk (waarschijnlijk de volgende dag) worden bezorgd. U dient een handtekening voor ontvangst te zetten. Indien u bij de eerste afleverpoging niet thuis bent probeert de pakketdienst het op een later tijdstip een tweede keer. Indien aflevering niet mogelijk is zal u de mogelijkheid worden geboden om het pakket af te halen op een serviceloket;

.     Onder rembours. Indien u kiest voor de optie rembours zal de bestelling (indien geplaatst voor 16.00 uur) door PostNL worden opgehaald en zo spoedig mogelijk (waarschijnlijk de volgende dag) worden bezorgd. U dient een handtekening voor ontvangst te zetten en het factuurbedrag te betalen. Indien u bij de eerste afleverpoging niet thuis bent probeert PostNLt het op een later tijdstip een tweede keer. Indien aflevering niet mogelijk is zal u de mogelijkheid worden geboden om het pakket af te halen op het Postkantoor en kunt u het pakket binnen drie weken op het Postkantoor afhalen en betalen. Voor een bestelling die onder rembours zal worden bezorgd brengen wij € 20,00 in rekening.

·     Zelf geld overmaken. Indien u kiest voor de optie vooruitbetalen dan ontvangt u van ons een mail met de betaalgegevens. Zodra de betaling door ons is ontvangen zal de bestelling (indien dit zichtbaar is voor 16.00 uur) door de pakketdienst worden opgehaald en zo spoedig mogelijk (waarschijnlijk de volgende dag) worden bezorgd. U dient een handtekening voor ontvangst te zetten. Indien u bij de eerste afleverpoging niet thuis bent probeert de pakketdienst het op een later tijdstip een tweede keer. Indien aflevering niet mogelijk is zal u de mogelijkheid worden geboden om het pakket af te halen op het serviceloket;

Voor een bestelling via IDEAL of via vooruitbetalen rekenen wij boven de €50 geen bezorgkosten. Indien u de bestelling retourneert binnen de door ons gestelde termijn betalen wij u het volledige bedrag terug.

Daarna bevestigt u de bestelling met “bestelling verzenden”.

Status van de bestelling

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch per e-mail een orderbevestiging met een overzicht van de bestelde artikelen. Ook kunt u de order op de site terugvinden bij "Orderstatus". Zodra de betaling heeft plaatsgevonden ontvangt u van ons mail wanneer dat heeft plaatsgevonden en zal de bestelling worden verwerkt. Zodra de bestelling is verwerkt zal er nogmaals een mail worden verzonden dat het pakket onderweg is met een 3S code en een link om het pakket te volgen.

Bestelling wijzigen

Tijdens het bestelproces kunt u altijd producten verwijderen of toevoegen. Is de order geplaatst, dan kunt u in principe geen wijzigingen meer door voeren. Indien de order is geplaatst en u ontdekt dat u niet de juiste schoen of maat heeft besteld kunt u altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer 0172-471008 zodat gekeken kan worden of de juiste maat/schoen nog op voorraad is en de order kan worden gewijzigd.

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons:
van Keeken schoenen BV van Mandersloostraat 27 2406 CB Alphen aan den Rijn, telefoon 0172-471008, mailadres: webwinkel@vankeekenschoenen.nl
via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het Europese modelformulier voor herroeping door deze hier te downloaden, maar bent hiertoe niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddels als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Klachtenprocedure

Heeft u onverhoopt een klacht over onze dienstverlening of over een artikel die u in onze webshop hebt gekozcht, dan kunt u hiervan een digitale foto maken en deze sturen naar webwinkel@vankeekenschoenen.nl onder vermelding van het ordernummer. Wij zullen deze klacht aan de hand van de foto('s) proberen te beoordelen en u hierover berichten. Mochten wij er niet uitkomen dan zullen wij u vragen om het artikel gratis naar ons op te sturen, de verzendkosten zullen wij binnen 2 werkdagen terustorten op uw rekening. Zodra wij de klacht binnenkrijgen, zullen wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met u opnemen om de oplossing met u te bespreken.

Algemene vragen of klachten die niet voldoende door de klantenservice zijn opgelost kunt u stellen aan webwinkel@vankeekenschoenen.nl. Binnen 2 dagen ontvangt u hiervan een inhoudelijke reactie. Extern kunt u ook klachten indienen bij de Thuiswinkelorganisatie. U vindt het klachtenformulier en contactgegevens op het consumenten gedeelte van de site www.thuiswinkel.org. Voor de geschillen comissie kan dit via de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.')

Wij zullen er alles aan doen om u 100% tevreden te stellen.

Garantie

van Keeken schoenen staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

Bezorging

De door u bestelde artikelen worden door PostNL bij ons opgehaald en indien de bestelling is geplaatst en betaald op werkdagen voor 16.00 uur, worden de volgende dag bij u bezorgd. U dient een handtekening voor ontvangst te zetten. Indien u niet thuis bent zal de pakketdienst het pakketje nogmaals de volgende dag aanbieden. Als u dan wederom niet thuis bent ontvangt u van de pakketdienst Post een bericht dat u het pakketje kunt ophalen bij een service punt bij u in de buurt.

Bezorgkosten

Voor uw bestelling boven de €50 brengen wij geen verzendkosten in rekening. Heeft uw bestelling een orderwaarde lager dan €50 dan zijn de verzendkosten €6.95. Indien u 1 of meerdere artikelen retourneert, ontvangt u het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten op het door u opgegeven bankrekeningnummer terug. De verzendkosten voor de heenzending krijgt u niet terug als een gedeelte van de bestelling wordt geretourneerd

Voor een bestelling naar het buitenland, binnen Europa (o.a. België, Luxemburg, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Spanje) brengen wij € 10,00 extra bezorgkosten in rekening.

Bij twijfel of vragen over de bezorgkosten kunt u telefonisch contact opnemen via tel.nr. 0172-471008